Szezon értékelés: Nagy Róbert

2013.11.28 23:16

"Én személy szerint nagy lelkesedéssel vártam ezt az idényt. Úgy éreztem, hogy a múlt évi csúfos tavaszi szereplésünk után egy jó kerettel, új pályával, nagyszerű környezetben végre megmutathatjuk milyen valójában az érsekvadkerti csapat, és a képességeinkhez mérten hol is van a helyünk ebben a bajnokságban - én úgy érzem hogy mindenképpen a középmezőny felső részében. Hát ez nem sikerült. Sajnálatos módon ugyan ott folytattuk ahol azt tavasszal abbahagytuk, hibát hibára halmoztunk, ugyan úgy egy-egy góllal kaptunk ki a gyenge csapatoktól is mint az erősebb egyesületektől. Úgy érzem sikertelenségünk sok esetben az oda nem figyelésünk, koncentrációnk hiánya miatt volt, nem pedig képzetlenségünk miatt. Természetesen a kapu előtti meddőségünk is nagy szerepet játszott, hogy az őszi szezont az utolsó előtti helyen zártuk, és ha csak a helyzeteink egyharmadát be tudtuk volna rúgni akkor nem a 15.helyről várnánk a tavaszt, hanem jó pár hellyel feljebb. Emellett voltak mérkőzések amikor pedig a csatáraink rúgtak hiába 1,2 vagy akár 3 gólt is, sajnos ekkor pedig a védekezésünk nem remekelt. Az alapozási időszakban teljes erőbedobással fogunk dolgozni, korai kezdéssel és vért izzadva. Ki kell köszörülnünk a csorbát, és végre meg kell mutatnunk a megyének, hogy velünk is számolniuk kell. Még intenzívebb és fizikálisan megerőltetőbb edzések várnak ránk - ami ránk is fér -, emellett mentális és taktikai felkészülést is kapunk majd. Bizakodva állok a tavaszi szezon elé, én hiszek a csapattársaimban, a csapatban, hogy még fel tudjuk venni majd a versenyt bárkivel a bajnokságban. Hajrá Vadkert"